FANDOM

Мавадо (Шаблон:Lang-en) — персонаж серії Mortal Kombat, представлений в Mortal Kombat: Deadly Alliance. Мавадо належить до стародавнього злочинному клану Червоний Дракон. Він є правою рукою лідера клану, напів-бога з Еденії, Дейгона. Найлютішим ворогом Червоного Дракона є клан Чорний Дракон, створений колишніми членами Червоного Дракона, незгодними з жорсткою дисципліною і правилами Червоного Дракона. Сам Мавадо, багато в чому, є антиподом Кано з Чорного Дракона. Там де Кано покладається на залякування і грубу силу, Мавадо покладається на дисципліну та інтелект. В бою Мавадо використовує пару крюков з гумками, за допомогою яких він може посилювати свої атаки, а також швидко переміщатися по полю бою. В іграх Мавадо зображується злим і безжальним злочинцем.

В оригінальній хронології Мавадо працював на Смертельний Альянс і сильно поранив Кабана, якого пізніше спас Хавик. Кабан помстився Мавадо важко поранивши його, але Мавадо вижив. Пізніше, під час квесту Тейвена, Мавадо допомагає Дэйгону в його плани щодо пошуку Блейза. У новій хронології, Мавадо укладає альянс з Рейко і повстанцями. Він викрадає Кессі Кейдж і Джеки Бріггс у воїнів Чорного Дракона, але згодом виявляється убитий ними.

Історія персонажа Редагувати

Оригінальна хронологія Редагувати

Головною метою Червоного Дракона, за винятком виявлення Тейвена Блейза, було знищення клану Чорного Дракона. Щоб зробити це і при цьому не розкрити свого існування, клан вирішив використовувати Загін особливого призначення. Мавадо наказав своєму помічникові Сюй Хао впровадитися в Агентство по дослідженню Зовнішнього Світу і допомогти їм виявити і знищити залишилися в живих членів Чорного Дракона. Цю місію Сюй Хао зміг успішно виконати.

Після загибелі Джарека від рук Джакса Кабана від рук самого Мавадо, місія зі знищення Чорного Дракона була завершена. З Мавадо на контакт вийшов Смертельний Альянс. Чаклуни вирішили, що Червоний Дракон може виявитися корисним інструментом у їхніх планах завоювання Земного Царства. Мавадо найняли, щоб він знищив Кенши, який останні кілька місяців стежив за Шанг Цунгом. В обмін чаклуни пообіцяли віддати в руки Мавадо останнього вцілілого члена Чорного Дракона — Кано, який весь цей час служив Шао Канв якості генерала, а пізніше став служити на цій посаді Смертельного Альянсу. Слідуючи наказам Мавадо, Сюй Хао підірвав штаб-квартиру Агентства по дослідженню Зовнішнього Світу, позбавивши землян можливості подорожувати між світами.[1]

Разом з чаклунами Мавадо прибув у Зовнішній Світ, де він повинен був вистежити і знищити Кенши. Йому вдалося знайти сліпого мечника і перемогти його. Смертельний Альянс в нагороду дозволив Мавадо битися з Кано. Мавадо вийшов переможцем із сутички, але, судячи з усього, замість того, щоб вбити Кано, він захопив його і відправив у штаб-квартиру Червоного Дракона, щоб використовувати в якості піддослідного матеріалу у виведенні гібридів людей і драконів. Мавадо недовго радів своїй перемозі. Незабаром Смертельний Альянс був знищений, а сам Мавадо був атакований Кабалом, якого врятував від загибелі клірик Хаосу Хавик.[2]

В Mortal Kombat: Armageddon з'ясувалося, що Мавадо вижив після атаки Кабала. У Конквесте МКА Мавадо з'являється в штаб-квартирі Червоного Дракона, доповідаючи Дэйгону про те, що їм вдалося виявити Блейза. Дэйгон потім наказує Мавадо вбити Тейвена, але йому не вдається виконати наказ. Після своєї поразки Мавадо збігає.

Як і всі бійці взяли участь в битві біля піраміди Аргуса, Мавадо загинув.

Нова хронологія Редагувати

Мавадо виступає лідером загону Червоного Дракона, який вбиває загін воїнів Зш-Тек, посланих, щоб убити їх союзників: Рейко і Милину. В якості маскування вони використовують систему камуфляжу створену кібер воїнами Лін Куэй. Пізніше, найманці Мавадо беруть участь в атаці на Коталь Кана, але програють битву його воїнам, які стали невидимими за допомогою здібностей Рептилії. Пізніше, Мавадо спостерігає за тим як Коталь Кана атакує Соня і за його розмовою з Джонні Кейджїм. З нього Мавадо дізнається про те, що дочка Соні, Кессі Кейдж і дочка Джакса, Джеки Бріггс, знаходяться в Зовнішньому Світі в руках найманців Чорного Дракона. Мавадо, разом зі своїми солдатами, відправляється захопити їх.

В лісі він знаходить загін Чорного Дракона, разом з Кано і Эрроном Блеком. Після короткої перепалки зав'язується бій між вояками двох кланів. Бачачи, що найманців Червоного Дракона більше, Кано забирає у Эррона портальний камінь і тікає, залишаючи його разом з дівчатами розбиратися з Мавадо і його воїнами. Мавадо важко ранить Эррона, але Джекі і Кессі захоплюють зброю Червоних Драконів і розстрілюють частина найманців Мавадо. Мавадо намагається атакувати дівчат, але Джекі захоплює його, а Кессі ламає йому ногу і розпорює йому живіт його ж гаками.

Бойові здібності Редагувати

Мавадо дуже жорстокий і нещадний до ворогів. Він завжди зібраний, холоднокровний і розважливий, можливо, завдяки тому, що він відмінно контролює свої емоції. Мавадо так поступає і під час бою: він свідомо збирає свою лють, щоб потім підсилити себе нею і виплеснути весь свій гнів на противника. Особливу перевагу в бою перед противником йому дають гаки з еластичними гумками з якими Мавадо вміє майстерно звертатися. За допомогою них він може швидко переміщатися по полю бою, йти від атак супротивника або самому наносити удари, запускаючи себе на манер каменя з пращі. Також Мавадо відмінно володіє гаками— фірмовим зброєю Кабала.

Спецприйоми Редагувати

  • Удар Гака: Мавадо запускає себе в супротивника за допомогою гаків. (MKDA, MKA)
  • Зміна сторін: Мавадо використовує свої гаки, щоб піти в сторону від атаки супротивника. (MKDA, MKA)
  • Втеча: Мавадо використовує свої гаки, щоб швидко втекти назад від атак супротивника. (MKDA, MKA)
  • Управління гнівом: Мавадо збільшує силу своїх атак за допомогою цього прийому. (MKA)
  • Низький підкат: Мавадо летить вперед на ворога, використовуючи гак, щоб заякорити себе. (MKA)

Добивання Редагувати

Fatality Редагувати

  • Удар Тяги: Мавадо закріплює свої гаки землі і потім відходить назад від супротивника, натягуючи гумки, які йдуть до крюкам. Після того, як Мавадо піднімає ноги в повітря з кожного черевика з'являються шипи і Мавадо на повній швидкості врізається шипами в супротивника, протикаючи його. (MKDA)

Поява в інших медіа Редагувати

Комікси Редагувати

У першому номері коміксу Мавадо згадується, як один з лідерів Червоного Дракона. Мавадо з'являється у сьомому випуску коміксу Mortal Kombat X, де він і його загін вбивають загін воїнів Зш-Тек. Пізніше, Мавадо відправляється захопити Кессі Кейдж і Джеки Бріггс у воїнів Чорного Дракона.

Цікаві факти Редагувати

  • Під час розробки Мавадо звали «Малвадо», що в перекладі з іспанської та португальської означає «зла людина».
  • Спочатку Мавадо мав бути схожий на матадора, але розробники вирішили, що такий персонаж не буде вписуватися в серію, і його вигляд був повністю перероблений.
  • В MKDA Мавадо використовує в якості зброї гаки Кабала, якого, як він вважав, він убив. У MKD Кабан атакував Мавадо і зміг забрати свої гаки тому. Як не дивно, в МКА Мавадо знову використовує гаки в якості зброї.

Примітки Редагувати

Шаблон:Всесвіт Mortal Kombat