FANDOM

Шаблон:Tab Template

Шаблон:Персонаж Mortal Kombat

Файл:Mortal Kombat Armageddon Kintaro's Kombat Card

Кінтаро (Шаблон:Lang-en) – персонаж серії Mortal Kombat, вперше представлений в Mortal Kombat II в якості подбосса. Кінтаро створювався як більш потужна і швидка версія Міста - подбосса з першого Mortal Kombat, чотирирукого монстра з раси шоканов. На самому початку розробки Кінтаро не мав нічого спільного з шоканами і виглядав як гібрид людини і тигра. Але із-за складності зі створенням шкури з вовною для персонажа його переробили в шокана. Кінтаро відрізняється від інших шоканов, показаних у серії, тим, що, починаючи з Mortal Kombat: Armageddon, він став отримувати деякі інші риси. У МКА у нього з'явилися котячі ступні і пазурі на руках. Його особа також стало більше схоже на морду тигра. У старій хронології Кінтаро був генералом армії Шао Кана під час проведення турніру у Зовнішньому Світі. Наприкінці подій МКІІ Кінтаро імовірно був знищений Рейденом. У новій хронології Кінтаро є охоронцем Шао Кана і залишається живий після завершення вторгнення на Землю.

Після MKII Кінтаро повернувся в грі Mortal Kombat Trilogy. У цій грі Кінтаро був іграбельним персонажем і подбоссом, як і Горо і Мотаро. Через майже 10 років, Кінтаро з'явився в сьомому файтинг серії— Mortal Kombat: Armageddon. У цій грі, в якій були зібрані всі основні персонажі серії за всю її історію, Кінтаро також був одночасно іграбельним персонажем і подбоссом. Як і майже всі персонажі з перших трьох ігор серії, Кінтаро з'явився в дев'ятому файтинг серії Mortal Kombat (2011), де він знову став неможливо грати подбоссом.

Історія персонажа Редагувати

Оригінальна хронологія Редагувати

Кінтаро походить з роду шоканов, відомого своєю люттю. Після поразки Міста і руйнування острова, на якому проходив десятий турнір Смертельної Битви, Шанг Цунг втік у Світ. Він постав перед імператором Шао Каном і королем шоканов Горбаком. Горбак вимагав віддати чаклуна йому, щоб стратити його за провал на турнірі і загибель його сина Горо. Але Шанг Цунгу вдалося врятувати своє життя, запропонувавши імператору новий план захоплення Земного Царства. Тоді ж Горбак запропонував Шао Кану кандидатуру нового воїна, який очолив би армію імператора замість загиблого Міста. Ним став Кінтаро. Разом з іншими воїнами з Зовнішнього Світу він вирушив на Землю, в Лос Анджелес, щоб вбити Джонні Кейджа. Але тому на виручку прийшли Лю Кенг, Кунг Лао і Саб-Зіро. Під час турніру в Зовнішньому Світі землянам вдалося здобути перемогу, а Кінтаро, за чутками, був знищений Рейденом.[1]

Кінтаро з'являється під час подій Mortal Kombat: Armageddon. У Конквесте він разом з іншими змовниками (Хавиком, Шивою і Лі Мей) намагається захопити палац Шиннока і повалити занепалого старшого бога з трону володаря Пекла. Пізніше з'ясовується, що це була лише ілюзія, створена Шинноком, щоб випробувати сили Тейвена.

Як і всі інші війни, Кінтаро загинув під час битви біля піраміди Аргуса.

Нова хронологія Редагувати

Як Міста і Шива, Кінтаро належить до раси четырехруких шоканов. На відміну від своїх аристократичних товаришів, він належить до нижчого роду Тиграров. Як це водиться при дворі Шао Кана, при наборі нових шоканов і кентаврів до нього на службу, кожен представник однієї раси повинен битися з представником іншої раси в кривавій битві. Кінтаро вбив свого опонента, і у безпрецедентному акті бравади, він зажадав ще крові кентаврів. Кентаври люто стрибнули в ринг... до своєї загибелі. Ця лютість сподобалася Шао Кану і він призначив Кінтаро своїм власним охоронцем.

В сюжетному режимі Кінтаро не з'являється аж до турніру у Зовнішньому Світі. Після того, як у фінальному раунді Шанг Цунг і Куан Чи були переможені Кунг Лао, Кінтаро вийшов на бій з ченцем, але програв. Під час вторгнення військ Кана на Землю Кінтаро атакує Страйкера Кабана. Своїм вогненним диханням він обпікає Кабала, завдаючи тому страшні опіки. Щоб врятуватися, Страйкер вступає в битву з монстром і перемагає його. Пізніше Кінтаро з'являється в главі про Кібер Саб-Зіро. Разом з Горо і Кано він охороняє полонених солдатів, яких мали переправити на Цвинтарі і принести в жертву для створення величезного вихору з душ, Солнадо. Не знаючи про те, що Кібер Саб-Зіро був звільнений від контролю Лін Куэй, вони дозволяють йому потрапити в Дзвіницю. Кібер Саб-Зіро заморожує шоканов і Кано і звільняє солдатів. Відразу після їх втечі розлючені шоканы розбивають лід і атакують кіборга, який перемагає їх.

Через 10 років після вторгнення Шао Кана в Земне Царство, Кінтаро є лідером загону шоканов, надіслані королем Горбаком, щоб помститися Коталь Кану, за свого покаліченого сина, Горо. Близько З'єднання ункары, Кінтаро відмовляється переговори з Ди'Ворой і атака шоканов на місто починається.

Після загибелі короля Горбака від рук Коталь Кана і його поховання, Кінтаро повідомляє Горо, що сім'ї Драко і Тиграров прийшли до рішення, що рани принца не дозволяють йому бути претендентом на трон. Горо вирушає геть з табору шоканов, обіцяючи, що коли він повернеться, рада шоканов пошкодує про своє рішення.

Кінтаро стає новим лідером армії шоканов і демонів. Коталь Кан викликає його на дуель, але Кінтаро відмовляється. Хоча це йому не допомагає - Тремор створює землетрус, який валить армію шоканов з ніг, а Кано влаштовує невеликий атомний вибух, який знищує половину армії Кінтаро.

Як результат, армія шоканов була повністю розгромлена. Коталь Кан, однак, щадить Кінтаро. Він виголошує промову про те, що шоканы і його армія не повинні бути ворогами, а повинні об'єднатися проти спільного ворога: Милины та її повстанців. Кінтаро і Коталь потискують один одному руки.

Пізніше, в морі, неподалік від острова Шанг Цунга, за боєм між силами Коталя і Рейко, спостерігає корабель шоканов. Кінтаро передає про побачене новій королеві шоканов Шиві. Шоканы хочуть знищити відразу і Рейко і Милину, щоб виконати договір з Коталем, але Шива вирішує поки не втручатися в бій, щоб не витрачати даремно життів своїх солдатів, а дочекатися, поки одна з сторін знищить іншу.

Коли Рейко вбиває таркатан, над островом з'являється величезний червоний стовп енергії. Кінтаро, всупереч наказам королеви Шиви, посилає на острів розвідників. Хавик виявляє присутність шоканов на острові і знищує їх за допомогою амулета. Потім, він посилає човен з їх останками до корабля шоканов, де Шива погрожує вбити Кінтаро за те, що він не послухався її наказу. Шоканы виявляють корабель і бачать Хавика на березі з амулетом. Клірик Хаосу використовує силу амулета, щоб підірвати корабель шоканов, який пізніше, вибухає ще раз з-за взврычатки на борту. Шива виживає і допомагає дістатися до берега Кінтаро, який, виявляється, не вміє плавати.

Шива і Кінтаро добираються вплав до острова, де бачать групу воїнів Червоного Дракона збираються спалити залишки Ди'Злодії. Але, раптово, Ди'Злодія оживає (її відновлюють її комахи) і вбиває їх. Потім вона звертає увагу на шоканов і після невеликої перестрілки переконує їх піти разом з нею до схованки, де Коталь Кан сховав зброю перед висадкою на острів.

Хавик готується стратити Такеду за допомогою амулета Шиннока, але відкривається портал з которго появляюся Ди'Злодія, Ферра і Торр, Эррон Блек і Шива з Кінтаро. Вони атакують воїнів перебувають під контролем Хавика. Сам Хавик вирішує добити Такеду, але з'являється Скорпіон, який відриває голову Хавику і зникає в стовпі полум'я. Соні Блейд, Кессі Кейдж і Джеки Бріггс вдається схопити Кінтаро і відірвати йому голову. Майже відразу ж дію Кривавого Коду припиняється і воїни приходять в себе.

Бойові здібності Редагувати

Як і інші шоканы, Кінтаро володіє величезною міццю, витривалістю та відвагою грізного воїна. Він сильніше, ніж Горо, але менш швидкий. Кінтаро має здатність запускати в супротивника цілу чергу вогняних куль. Як і Горо, він може здійснювати стрибки на величезну висоту, несподівано обрушуючись на ворога всією своєю вагою.

Спецприйоми Редагувати

  • Вогняна куля: Кінтаро запускає в супротивника вогненна куля. (MKII, MKT, MKSM, MKA, МК (2011))
  • Швидкий вогненна куля: Кінтаро швидко запускає в супротивника кілька вогняних куль підряд. (MKII, MKT, MKSM)
  • Телепортація: Кінтаро стрибає за верхню межу екрана і через секунду падає на противника. (MKII, MKT, MKSM, МК (2011))
  • Насмішка: Кінтаро видає оглушливого ревіння. У МКА цей прийом відновлює йому частину життів. У MKSM Кінтаро видає цей рев перед тим, як зробити прийом «Телепортація». В МК (2011) Кінтаро реве, якщо не потрапляє по противнику телепортацією. (MKII, MKT, MKSM, MKA, МК (2011))
  • Захоплення шокана: Кінтаро захоплює противника всіма чотирма руками і завдає йому потужний удар по голові. В МК (2011) Кінтаро після захоплення робить кидок. (MKII, MKT, MKSM, MKA, МК (2011))
  • Дихання': Кінтаро глибоко вдихає повітря в груди, притягаючи до себе супротивника. Якщо ворог буде притягнутий впритул до Кінтаро, він зробить «Захоплення чотирма руками». (MKA)
  • Земляний вогненна куля: Кінтаро випльовує три вогненні кулі підряд на землю. (MK (2011))
  • Вогняне дихання: Кінтаро випускає з рота потік полум'я. Цей прийом може пробити блок супротивника. (MK (2011))
  • Нижній вогненна куля: Кінтаро плює в ноги супернику три вогненні кулі підряд. (MK (2011))
  • Протиповітряний захоплення: Кінтаро вистачає супротивника з стрибка і робить кидок. (MK (2011))

X-Ray Редагувати

Удар шокана: Кінтаро б'є супротивника нижньою парою рук в груди, ламаючи ребра. Потім він б'є ворога в череп верхньою парою рук, ламаючи його, вистачає противника за обличчя і ще раз б'є рукою в череп, ще більше пошкоджуючи його. (MK (2011))

Добивання Редагувати

Fatality Редагувати

  • Четверне розривання: Кінтаро вистачає противника за руки і за ноги і розриває його на чотири частини. (MK (2011))
  • Зворотне розривання: Кінтаро вистачає ворога, перевертає його і відриває йому руки і голову, а потім розриває голову супротивника навпіл. (MK (2011))

Babality Редагувати

Кінтаро перетворюється в кошеня і перед ним з'являється миска молока. Кінтаро стає на всі шість лап і починає пити молоко з блюдця, досить мурча. (MK (2011))

Поява в інших медіа Редагувати

Комікси Редагувати

Кінтаро вперше з'явився в колекційному коміксі, випущеному Midway. Цей комікс був сюжетним приквелом до Mortal Kombat II і пояснював, що відбулося після закінчення десятого турніру Смертельної Битви. В ньому нічого не розповідається про Кінтаро, зате показується його призначення на посаду генерала армії Шао Кана.

Кінтаро з'являється в якості другорядного персонажа в коміксах видавництва Malibu, які не є частиною канону серії. Кінтаро недолюблює Горо, оскільки він завжди залишається в тіні «Принца Болю» (прізвисько Горо в коміксах Malibu) і мріє битися з ним. У серії Battlewave він захоплює Соню Блейд, коли вона разом з командою пошукачів прибуває на зруйнований острів Шанг Цунга. По суті, це його найважливіша поява в серії.

Намагаючись догодити фанатам, які хотіли бачити поєдинок двох легендарних подбоссов серії — Горо і Кінтаро, Malibu випустили спеціальну міні-історію «Зіткнення титанів», яка з'явилася наприкінці четвертого випуску серії Battlewave. У цій історії бажання Кінтаро битися з Горо, зрештою, здійснилося. Після короткого бою Горо здобув перемогу. У коміксах Malibu Кінтаро називає себе «Бичем Зовнішнього Світу».

Кінтаро з'явився в коміксі Mortal Kombat X, службовець приквелом до однойменній грі.

Цікаві факти Редагувати

  • Спочатку Кінтаро повинен був виглядати зовсім інакше, ніж зараз. Планувалося, що він буде виглядати як людиноподібний тигр (з двома руками) і буде простим іграбельним персонажем. Midway порахували створення деталізованого костюма з вовною занадто складним завданням, і тому персонаж був радикально змінений. У спадок від оригінальної ідеї у Кінтаро залишилися тільки котячі риси в зовнішності.
  • Як і у випадку з Горо, Кінтаро був заснований на персонажі з китайської міфології.
  • Зовнішність Кінтаро змінилася з плином часу. У MKII він виглядав як простий шокан, але з неймовірними смугами замість плям. У МКА Кінтаро отримав безліч котячих рис обличчя, схоже на котячу морду, кігті, ікла, котячі ступні, шерсть. Його унікальна серед шоканов зовнішність пояснена тим, що він походить з іншого роду шоканов.
  • В МКА схожість Кінтаро з тигром було обіграно сильніше ніж раніше. Його зброя в цій грі нагадує величезні ікла шаблезубого тигра і прикрашений каменем, нагадує тигрове око. Таким же каменем прикрашене інше його зброю, яке можна побачити на концепт арте у Крипті (пара круглих лез надевающихся на руку, які називаються «Кігті Тигра»). Один з рендерів його зброї цитує рядок з пісні групи SurvivorEye of the Tiger.
  • Протягом довгого часу Кінтаро вважався одним з найбільш складних босів у серії, оскільки він міг захоплювати супротивника прямо під час удару, робити дуже швидку телепортацію і випускати цілу чергу з вогняних куль.
  • Хоча у самого Кінтаро в 2D іграх серії не було власних добивань, Шанг Цунг в MKII міг добити противника, перетворившись в Кінтаро. Це добивання вважається одним з найскладніших у серії, оскільки для його виконання необхідно затиснути кнопку нижнього удару рукою і не відпускати її протягом приблизно 30 секунд.
  • Глядачі на трибунах починають радіти, коли Кінтаро вдається завдати вдалий удар або перемогти противника в MKII і MKSM.
  • Згідно з виявленим невикористаним спрайтам в MKII, у Кінтаро мала бути власна біографія, як у Горо в першій частині, або картинка в початковій заставці гри. Від неї вдалося знайти тільки фонове зображення з силуетом Кінтаро. Також були виявлені невикористані спрайт Кінтаро, з яких ясно, що він повинен був стояти на задньому плані на Арені Кана під час поєдинків.
  • Про долю Кінтаро після подій МКІІ практично нічого невідомо. В гіді для версії Mortal Kombat вийшла на CD, говорилося, що Кінтаро був знищений Рейденом, але ця інформація ніколи не була підтверджена. Втім, вона ніде і не була спростована. У Конквесте в Mortal Kombat: Deception йдеться про те, що Кінтаро все ще живий і керує військами Шао Кана, але до якого саме тимчасовому періоду відноситься ця інформація, не цілком ясно. Також Кінтаро можна знайти в Земному Царстві в печері але, швидше за все, це просто бессюжетное камео, як і поява багатьох інших персонажів в цьому режимі. У MKSM Кінтаро був у буквальному сенсі розірваний на частини Лю Кенгом і Кунг Лао, але події MKSM також не є каноном. Нарешті, поява Кінтаро в Конквесте в МКА було пояснено тим, що він був ілюзією, створеною Шинноком. Так чи інакше, достовірних відомостей про те, що сталося з Кінтаро після MKII не існує.
  • Кінтаро не з'являвся в серії протягом 9 років (починаючи з МК4 і МКD). Це самий великий проміжок часу, протягом якого персонаж не з'являвся в іграх серії.
  • На відміну від абсолютної більшості персонажів з перших трьох ігор серії, Кінтаро практично не з'являвся в різних медіа. Його не було у фільмі, серіалі, мультсеріалі. Його єдина поява за межами ігор серії, було в невеликій серії коміксів від Malibu і в офіційному коміксі-приквел MKII від Midway.
  • В МКА Кінтаро менше, ніж у MKII.
  • Кінтаро - перший персонаж, якого можна побачити в початковій заставці до МКА.
  • MK (2011) стала першою грою в серії, в якій Кінтаро отримав власні добивання.
  • Обігруючи його схожість з котячими, в коміксі МКХ було розказано, що Кінтаро не вміє плавати. Хоча, насправді, кішки вміють плавати.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Всесвіт Mortal Kombat