FANDOM

Brutality

Бруталити

Brutality (жорстокість) — це добивання з серії ігор Mortal Kombat, вперше з'явилося в Ultimate Mortal Kombat 3 на платформах Sega Genesis і Super Nintendo і у всіх версіях Mortal Kombat Trilogy в 1996 році.

Бруталити — це ще одна форма культового фаталіті поряд з бабаліті, анималити і френдшипами. Багато бачили їх як відповідь на «Ultra Combo» і «Ultimate Combo» ігор Killer Instinct.

Бруталити дозволяли гравцеві виконати надзвичайно довгу комбо для того, щоб вбити ворога. Ці комбо з'явилися в Ultimate Mortal Kombat 3 і Mortal Kombat Trilogy, але, коли вийшов Mortal Kombat 4, вони поряд з іншими формами добивань не повернулися в серію. Вони були представлені після виходу гри Killer Instinct в 1994 році. У цій грі було добивання, називається Ультра Комбо (Шаблон:Lang-en), в якому боєць забивав противника величезним комбо в більш ніж двадцять ударів. Mortal Kombat, бажаючи перевершити своїх суперників, включив свою власну смертельну комбо, що називається Бруталити. І крім того, це смертельне комбо-добивання, насправді, вбивало противника, змушуючи його вибухнути у властивій фантастичною, кривавої манері.

Однак, бруталити було складно виконати. Після перемоги над супротивником і появи на екрані написи «Finish Him» або «Finish Her», гравець міг зробити фаталіті. Для того щоб зробити бруталити, потрібно було виконати довге комбо, швидко натискаючи комбінацію з одинадцять кнопок. Навіть при успішному виконанні, бруталити вважалися нудною компенсацією — противник зникав у вогняному вибуху разом з нереалістичним кількістю кривавих кісток кінцівок, що покривають більшу частину екрана. В деяких версіях кістки і кінцівки вилітали за екран.

З-за надзвичайної складності у виконанні і не вражаючих результатів бруталити були непопулярні. Це добивання було залишено після Mortal Kombat Trilogy не з'явився Mortal Kombat 4. Бруталити повернулися в Mortal Kombat: Shaolin Monks в 2005 році. Вони були вдосконалені для тривимірного вимірювання, і були легшими для виконання і більш видовищні у порівнянні з попередніми іграми. Там вони використовувалися як режим включення, який дозволяв перетворювати звичайні атаки в руйнівні комбо-атак з сильними атаками і кидками, миттєво вбиваючи ворога.

Прийом, схожий з бруталити з'явився в Mortal Kombat: Deception, у формі одного з фаталіті Лі Мей. У своєму фаталіті вона швидко повторно б'є супротивника, потім відходить і стає в позу, в той час як противник смикається якийсь час перед тим, як вибухнути. Бруталити не варто плутати з «Heroic Brutality», яке є більш м'якою варіацією фаталіті для героїв DC в Mortal Kombat vs. DC Universe, але одне з Heroic Brutality Флеша сильно нагадує справжні бруталити.

Бруталити хотіли повернути в Mortal Kombat (2011). Однак, у студії не було часу зробити їх правильно. Добивання повернулося тільки в Mortal Kombat X , але реалізоване зовсім інакше: тепер це видозмінені версії звичайних спецприйомів, які можна виконати в кінці бою, якщо були дотримані деякі специфічні умови. При цьому останній удар у матчі перетворюється одночасно в добивання, і таким чином супротивник гине без появи повідомлення «Finish Him/Her».

Примітки Редагувати

Шаблон:Всесвіт Mortal Kombat