FANDOM

The Netherrealm

Netherrealm (Mortal Kombat: Deception).

Netherrealm, Mortal Kombat serisinde bulunan bir diyardır

İbrahimî dinlerdeki cehenneme karşılık gelmektedir. Sonsuz bir volkanik "kıta"ya benzemektedir, üzerinde bir sürü volkanik dağ ve lav çukuru bulunmaktadır. Hikayede Netherrealm yerine Netherealm olarak da yazıldığını görebilirsiniz. 

Netherrealm Hakkında

Burası... fazla karamsar hissettiriyor.

Shujinko

İçinde bulunan her kalp kadar karanlık. Normalde varlığımızın burada bulunması mümkün değil. Sadece en kötüler burada ikamet eder.

Damashi, Mortal Kombat: Deception

Netherrealm, Outworld gibi binlerce farklı katmandan oluşan bir diyardır. Mortal Kombat evreninde büyük suçlar işlemiş kişilerin ruhları sonsuz işkence çekmeleri için Netherrealm'e gönderilir. Eski zaman çizgisine göre Netherrealm'e kötülük yapmadan ya da kirlenmiş bir ruha sahip olmadan gidilmez. Ek olarak burada büyülü varlıklar ve büyü kullanan varlıklar yavaş yavaş zayıf düşer.

İbrahimi dinlerdeki Cehennemin alternatif ve daha kapsamlı bir halidir. Buranın en eski hükümdarlarından birinin isminin "Lucifer" olması da bunu kanıtlar niteliktedir. Aynı Cehennem gibi iblislere, canavarlara ve içinde saf kötülük bulunan varlıklara ev sahipliği yapar.

Netherrealm'e girişler ve çıkışlar bariz sebeplerle sınırlı olsa da dünya oldukça inişli çıkışlı bir tarihe sahipti. Milyonlarca yıl önce, düşmüş eski tanrı Shinnok buraya sürgüne gönderilmişti. Asırlar boyu süren sürgünden sonra Lucifer'ı tahtından indirip kurtulmayı başardı. Tahtta Netherrealm'i Earthrealm'e benzemesi için yeniden yapılandırmaya başladı.