FANDOM

Earthrealm

Earthrealm (Mortal Kombat: Deception)

Mortal Kombat serisinde Earthrealm, insanların normalde Dünya olarak adlandırdıkları şey için en sık kullanılan addır. Güneşin etrafında dönen kayalık bir gezegendir.

Earthrealm Hakkında

Earthrealm, Eski Tanrıların Tek Varlık'ı paramparça etmesi üzerine oluşan birçok diyardan biridir. Mortal Kombat evreninde Earthrealm, sık sık fetih girişimlerinin hedefi olmuştur, çünkü kozmosun mücevheri ve önemli bir evrensel güç düğümü olduğu düşünülmektedir. Bundan dolayı, Eski Tanrılar, diyarı zarara karşı korumak için bir tanrı tayin etmişlerdir. Sayısız asırlar boyunca, bu görev Raiden'e emanet edilmiş olsa da, Fujin gibi diğer tanrılar da bu konuda bir rol oynamaktadır. Dahası, Işığın Shaolin Tapınağı fanileri dövüş sanatları konusunda eğitip kendi dünyalarını kötülüklerde korumalarını sağlamıştır. Yenilenen Lin Kuei veya Özel Kuvvetler gibi daha yeni örgütler de benzer bir rol oynamaktadır. Earthrealm, milyonlarca yıl önce Shinnok ve Raiden arasında çıkan bir savaşta neredeyse yok edildi ve Shao Kahn'ın kısa fetihleri ​​sırasında çöküşün eşiğine geldi. İstilası başarısız olduktan sonra, Earthrealm, Outworld'ün diğer fethedilen diyarlarına ilham kaynağı oldu.  Edenia daha sonra yükselecek ve Nitara'nın ev alemi Vaeternus da isyan edecektir.