FANDOM

Hara-Kiri - jedno z wykończeń pojawiające się tylko w Mortal Kombat: Deception.

Opis Edytuj

Hara-Kiri, tak jak Fatality, można wykonać na pokonanym przeciwniku oraz wpisać odpowiednią kombinacje na przyciskach z odpowiednią odległością. Po wpisaniu kombinacji, postać gracza nic robi, jednak konający wróg popełnia samobójstwo na swój dowolny sposób. Każda postać wroga posiada jedno unikatowe Hara-Kiri i zależy tylko na odpowiednim przeciwniku. Pokonani wykonują samobójstwo na swój własny sposób np. Jade rzuca swoim bumerangiem, a ten wraca i dekapituje edenkę, lub Shujinko podrzuca swoje miecze w górę, a te spadają i rozcinają jego ręce. Hara-Kiri są umyślnie wykonane.

Ciekawostki Edytuj

  • Hara-Kiri jest także nazywany seppuku, lappuku i tofuku.
  • Tak naprawdę to jedyną osobą, która prawidłowo wykonuje "Hara-Kiri" jest Kenshi. Hara-Kiri (a raczej seppuku) było japońskim rytualnym samobójstwem przy użyciu specjalnego noża tantō, bądź też zwykłego sztyletu lub miecza, polegający na rozcięciu brzucha, gdyż według wierzeń tam znajdowała się dusza, a wykonujący chciał w ten sposób okazać swoje dobre zamiary popełniając samobójstwo. Wszystkie postacie w Mortal Kombat: Deception wykonują Hara-Kiri na swój sposób, nie odwołując się w żaden sposób do seppuku. Wyjątkiem jest oczywiście Kenshi, który podczas Hara-Kiri kleka, wbijajac swoje ostrze w brzuch.
  • Podczas zakończenia Scorpiona w Mortal Kombat X sam Scorpion za swoje przewinienia postanawia wykonać Hara-Kiri swoim mieczem. Udaremnia to Raiden.